HOW TO SHOP

1Login or create new account.
2Review your order.
3Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support [ @ ] website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

Створити обліковий запис

*

*

*

*

*

*

Забули свій пароль?

*

Стробоскоп на сонячних батареях, AXIOMA energy

Доступність товару: Так  /   Виробник: AXIOMA energy

236 грн.
без знижок236 грн.

Стробоскоп на сонячних батареях.

pl-1011small

Специфікація:
1. Розміри в мм(Діаметр/Висота):50/35.
2. Вага-100гр.
3. Кількість світлодіодів: 1 яскравий світлодіод.
4. Колір світіння - білий, жовтий, зелений, синій, червоний.
5. Гарантійний термін служби-6 місяців.

Стробоскопи на сонячних батареях мають цілий ряд переваг в порівнянні із звичайними стробоскопами, що працюють від мережі:

-немає необхідності підведення електричної мережі до Вашої рекламної вивіскі. Так можна оживити будь-яку, нехай навіть невелику вивіску(до якої провести освітлення нерентабельно).
-більший термін служби (1-1,5 року) у порівнянні з звичайними ламповими стробоскопами за рахунок використання світлодіодів.
-невелика вартість.

Стробоскопи (лампи-спалаху) як вид декоративної електрики стрімко набирають зараз популярність завдяки цілому спектру нових візуальних можливостей, які вони дають. Майже всі вивіски зараз стало модним оформляти лампами-спалахами. Ймовірно до 20% всіх вивісок, виготовлених протягом останніх півтора років, сяють і переливаються ввечері десятками, а іноді й сотнями спалахів. Хаотично моргаючи, в масі вони дійсно надають вивісці іскристий ефект, як би, величезного бенгальського вогню. Що і говорити, і справді вражає! Цілком пересічна вивіска за рахунок цього освіжається, набуває неповторний вигляд.

Розглянемо питання - скільки коштує кардинальне оновлення зовнішнього вигляду рекламної вивіски з допомогою стробоскопів? Виявляється зовсім трохи! В порівнянні з витратами на проектування і виготовлення вивіски - сущі відсотки. Може бути тут і криється пояснення такого лавиноподібного збільшення застосування ламп-спалахів в зовнішній рекламі? Адже не тільки абсолютно нові проекти можна вдало прикрасити дзвінкими іскрами то тут, то там мерехтливих спалахів, але і (що важливо!) відновити колишній виріб, знову залучити увагу до свого магазину, бару, турбюро і т. д. за дуже невеликі гроші.

Між іншим, є ще одне пояснення популярності спалахів в зовнішній рекламі. Справа в тому, що людське око влаштоване хитрим чином. Фізіологами давно помічено, що нерухомі об'єкти куди менше звертають на себе увагу, ніж рухомі. Мільйони років еволюції зору пристосували очі фільтрувати непотрібну інформацію і навпаки, виділяти найбільш актуальну. Для будь-якої істоти рух може бути і небезпекою, і навпаки, джерелом їжі, тому, до речі, багато примітивних тварин взагалі не бачать нерухомих об'єктів (наприклад, всім відомі амфібії). Людина бачить, але через це homo sapiens куди більше приділяє уваги (навіть на підсвідомому рівні) рухомим об'єктам. Саме звідси зростаюча популярність тих же трипозиційних щитів ("призматронів" або "тривиженов" - є різні терміни), пристроїв автоматичної зміни плакатів (різного роду "рото-банери"), а також великого розмаїття всіляких обертових рекламних штуковин.

По суті справи, завдання ламп-спалахів саме в цьому - привертати увагу. Крім створення гарного ефекту дизайну зовнішнього оформлення, лампи-спалахи мимоволі звертають на себе увагу. А в чому ще завдання вивіски, як не заманити людину з вулиці? Таким чином, прості і недорогі пристрої під назвою СТРОБОСКОП НА СОНЯЧНИХ БАТАРЕЯХ надають найчастіше вирішальну роль в задачі приманювання відвідувача, покупця, клієнта.

 

Вгору