HOW TO SHOP

1Login or create new account.
2Review your order.
3Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support [ @ ] website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

Створити обліковий запис

*

*

*

*

*

*

Забули свій пароль?

*

 Гарантія та повернення 

 

Згідно зі статтею 8 «Закону про захист прав споживачів», ви маєте право на повернення товару або гарантійний ремонт.

 

Умови гарантії

  • З моменту придбання та протягом терміну гарантії пристрій використовувався за призначенням.
  • Споживачем не була спроба самостійного усунення несправностей.
  • У Споживача на момент гарантійного терміну збережено документ, що підтверджує покупку.
  • Продукт наданий продавцю в повній комплектації та в оригінальній упаковці.

 

Умови, за яких компанія має право відмовити у гарантійному ремонті

  • Механічні пошкодження;
  • Сліди самостійного ремонту та модернізації обладнання.
  • Використання техніки в місцях з активною електромагнітною обстановкою: в районах близького розташування ТЕЦ, високовольтних ліній електропередач та інших місць, які можуть порушити правильну роботу обладнання.
  • Пристрій використовується з несумісними комплектуючими.

Рішення приймається лише після проведеної експертизи.

 

Алгоритм оформлення заявки на ремонт, обмін або повернення

 

Покупцеві потрібно підготувати: 

  • чек або накладну;
  • гарантійний талон;
  • контактний номер телефону або e-mail.

Обмін та повернення 

 

Згідно зі статтею 9 «Закону про захист прав споживачів», товар підлягає поверненню протягом 14 робочих днів, якщо:

 

  • Продукт не експлуатувався;
  • Комплектація товару збережена в повному обсязі та упаковка не порушена;
  • Заводське маркування,гарантійні пломби, ярлики та товарний вигляд знаходиться в ідеальному стані.

 

Кроки оформлення повернення

 

  • Заповнити бланк на повернення, який можна завантажити тут.
    Важливо: у бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім'я, по батькові власника банківської картки українською мовою. Переконайтеся, що всі поля заповнені.
  • Зателефонуйте своєму менеджеру у якого купували товар: 0 800 358 613 (безкоштовно), він допоможе Вам оформити і вкаже адресу для відправки товару.
  • Надіслати товар перевізником за вказаною менеджером адресою*.
    * Відправка товару здійснюється за власний рахунок.

 

 

Кошти повертаються Споживачу (у разі невикористання продукту) протягом 3 робочих днів. Якщо потрібна експертиза – до 14 робочих днів (з урахуванням її проведення та часу на обробку банківського платежу).

Вгору